• „Z Photonem i Scottie Go! w świecie programowania”

      •  

        Czas realizacji: 1.10.2019 – 23.06.2020

        Zasięg innowacji: klasa 2a, 18 uczniów

                  Uczniowie z klasy 2a podczas dodatkowych zajęć rozwijających będą odkrywać swoje zdolności oraz rozwijać zainteresowanie programowaniem. Podczas zajęć uczniowie będą nabywać nowe kompetencje informatyczne z użyciem robota Photona i z wykorzystaniem gry edukacyjnej z interaktywnym kursem programowania Scottie Go!

                  Photon jest interaktywnym robotem edukacyjnym, który poprzez aplikację mobilną oraz powiązane z nią doświadczenia i eksperymenty wprowadza dzieci w świat nowych technologii.

                Scottie Go! to innowacyjna gra do nauki programowania. Jest połączeniem kartonowych klocków za pomocą, których gracze układają komendy programistyczne oraz aplikacji która wyznacza zadania, skanuje ułożone rozwiązania i przekształca je w ruch i zachowanie Scottiego oraz poznanych w grze innych bohaterów.

         

        SPODZIEWANE EFEKTY INNOWACJI

         

        Uczeń będzie:

        • posługiwał się prostymi narzędziami i językiem kodowania,
        • pisał proste programy w Photonie, Scottie go!, obserwował ich działania i stosował wielokrotne powtarzanie tych samych czynności,
        • rozwiązywał proste algorytmy i zadania poprzez gry i zabawy,
        • korzystał z nowych technologii, rozwijał umiejętność korzystania z programów edukacyjnych, aplikacji i gier edukacyjnych wspomagających naukę programowania,
        • logicznie myślał i wnioskował,
        • umiejętnie współpracował w grupie,
        • dzielił się swoją wiedzą z rówieśnikami,
        • zainteresowany programowaniem/informatyką i twórczym korzystaniem z urządzeń cyfrowych.
           

         

         

        Opracowała:
        Marta Grabowska

         

         

  • Galeria zdjęć

      brak danych